Förlåt pappa men jag tycker att Annika Lantz är underbar!

Nu har det vänt igen. hade jag varit nyförlöst hade jag kunnat skylla på hormonerna. nu skyller jag på Annika Lantz.

9 och 1/2 månad av ovannämnda är sjukt kul! jag läser högt för Mattias så gott det går när man redan läst samma stycke en gång tidigare och skrattar åt poängen redan från början.

Ett exempel. Annika och hennes man har fått sin son och han visar sig ha ett blåsljud på hjärtat. De tröstar sig med att det hade mannen också och han blev ju normal iaf. Nästan iaf, tänker Annika och tänker vidare på hur han den senaste veckan har beställt en kompost och 250 kompostmaskar på postorder. med Annikas formuleringar är allt givetvis mycket roligare!

Så denna bok står nu, tillsammans med alla Harry Potter-böcker och Sagan Om Ringen-triologin på dvd, på den lista över sådant jag hoppas att arvet efter den avlägsne släkting som dog för över två år sedan och som jag ska dela med minst ett 50-tal andra tremänningar ska räcka till.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag måste verkligen lästa 9½ månad, den låter dökul! :o)

2007-01-09 @ 14:49:59
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0