Ett halvår gammal...

...har min Mio hunnit bli precis idag. det har gått galet fort! tyckte det var alldeles nyss som jag fick honom på mitt bröst och jag var så chockad över att han faktiskt lyckades komma ut! men så mycket som faktiskt har hänt med honom!

Mio har hittills firat sin stora dag med kyckling-och-couscous-gryta för första gången. fick känslan av att han inte riktigt såg det som en festmåltid...

och JAG fick en present i form av 8 timmars skön sömn! vi gick iofs och lade oss så att vi somnade före 22 men sedan vaknade inte Mio förrän kl 6. ändå somnade jag om sedan och sov en timme till... bara det blir ljusare ute så ska jag vänja mig av vid att sova så mycket men än så länge är det ju så mörkt så länge!

Måste på fresks igen för jag kan inte hitta lappen där jag skrivit upp tapetnumren. bara 3 veckor kvar nu! och Sara, vi har bara fräschat upp luckorna med samma kulör - fast osliten. det gick ju tyvärr inte att ta bort speglarna utan att förstöra hela luckorna...

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS GRATTIS till Mio idag!!! Jag håller med om att det är svårt att förstå att de redan är ett halvår! Ghaaaa!

2007-01-10 @ 15:47:23
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Då förstår jag! :) Både jag o Janne är mkt nöjda med erat nya kök!

Vad var det jag tänkte .. jo! haha.. jag tror också att jag ska gå upp tidigare "bara det blir ljust".. är det att lura sig själv?

2007-01-10 @ 21:04:49
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0