dagen summeras

idag har jag satt mosaik på en del av kökskaklet. det är väl det enda som gått bra. tänker inte lägga ut bild förrän vi fått tillbaka luckorna, om ca 1,5 veckor. ska köpa ekfärgad plast också, och sätta på köksbänken.

tänkte att eftersom mattias fyller år och han glömt lunchen hemma så gick jag med den till hans jobb. bara det att han befann sig i servicebussen på väg till hammerdal.

fikat med maria och meena gick iofs också bra men mio som är hes, väldigt gnällig och nu ikväll har lite feber var förstås gnällig även då. jag har mens så mitt tålamod rinner ur mig i samma takt som.. ja, ni fattar.

mattias frysta tårta skulle visst inte tinas 1 timme utan 5! för att skynda på det hela satte jag allt mitt hopp till micron, men i några minuter för länge... marängerna från igår var jättedegiga och kaffet från i morse alldeles för kallt. det nya blev alldeles för lite till mängden så det blev halva koppar.

sådana här dagar vill man bara sova bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0