Är du lycklig nu?

Harri Mänty har hoppat av Kent - läste jag i ÖP... Måste återuppta den dagliga scanningen av aftonbladet.se. har inte riktigt fattat om Bradgelina ska ha barn igen eller ej.

Jag har tagit en ensam promenad här i gårdarna ikväll. Gräftå-Arå-Dammå-Arå-Gräftå... Längre vill jag inte gå i mörkret, jag bor ju trots allt i Torvalla och tänk om fördomarna visar sig vara sanna.

Känner att det var längesen jag kunde koppla av ordentligt och bara tänka på mig själv, men efter promenaden kändes det iaf lite bättre. Jag älskar att vara med Mio men det kan bli för mycket även av det goda. Har iofs sovit bättre de senaste nätterna men jag ser verkligen fram emot att få träffa Sandra och förhoppningsvis gå på badhuset på söndag, utan man och barn.

Efter föräldragruppen idag försökte jag åter igen att prata med Mattias om hur vi är mot varandra och hur vi vill att Mio ska bli, graden av eq och sånt, men som det sades på en annan träff någon gång så talar män och kvinnor olika språk. Jag talar, han lyssnar och allting fortsätter att vara precis som förut, kanske är det därför jag älskar honom så mycket!

Han sa förresten igår att vi är som två pusselbitar - och då syftade han bara lite på hur bra våra kroppar tydligen passar ihop när vi ligger sked med mig bakom... -jag är lycklig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0