Som en nästan ny människa

De två semlorna jag åt idag gjorde mig nog knappast smalare (fast det enligt Stina är lågt gi-värde i vispgrädde...) men lyckligare! chokladbiten också... kanske kan jag fylla ut några av de begynnande rynkorna...

Jag har solat min kropp, skrubbat den och rakat benen (efter att ha läst om Malins weet-användande har jag skjutit allt brukande av de produkterna på oviss framtid - maj kanske). Hela jag luktar gott av diverse strawberry/champagne-produkter och 4-årsparfymen. Håret glänser efter en inpackning och jag har för en gångs skull tvättat bort all make-up grundligt.

Jag har letat fram ett av sommarens vitaste linnen och med mysbyxor till ser jag nästan smal ut. Efter att ha burit på nästan 4,3 kilo underbar bebis så vet jag att han betyder så mycket mer än någon platt och slät mage någonsin skulle kunna göra. Jag trivs så bra med den jag är idag och med det menar jag hela livet och inte bara min yttre skönhet...

Är med andra ord redo för desperate housewives. Är förresten med igen i USA-avsnitten nu sedan vi återfick datorn, så jag vet hur mordet på Monique egentligen gick till - och av vem!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag ska också äta semla om en liten stund, syndigt men det är ju ändå dagen D som i fettisDag. Jag håller stenhårt på att grädden gör det lite mindre syndigt. :oP

2007-02-20 @ 19:36:55
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

jag tycker att du är smal!!

2007-02-21 @ 06:58:19
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0