Snart Åre

Jag har inte åkt slalom sedan nångång i mitten av gymnasiet och jag är inte särskilt sportintresserad. Tycker mest att snö är kallt och gör mig blind. Ändå ser jag fram emot att tillsammans med Mattias och hans "gäng" få åka dit, äta ölkorv och nötter, dricka smirinoff på tåget, titta på damernas slalom och bara vara barnfri ett tag. Kanske tar en sväng förbi krogen på hemvägen också.

Mio är med sin mormor och morfar på väg hem till dem. jag hoppas att natten går bra.

Om jag inte mår allt för kasst imorgon så återkommer jag...

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha så kul i Åre å hoppas ni ser många kändisar! ;o)

2007-02-16 @ 12:44:47
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0