Nödvändiga ont

Nödvändiga ont att utföra idag:

  • Gå ut med ALLA sopor, inklusive pappersinsamlingen och glas
  • Dammsuga
  • Skura allt badrumsporslin i bägge badrummen
  • Laga middag
  • Tvätta
  • Plocka ur diskmaskinen och i igen
  • Allmänt plock

Usch. Fast lite har jag gjort och resten hoppas jag att vi kan dela på när Mattias kommit hem. Är glad att vi inte bor större än vi gör för det räcker till... skönt att slippa städa till helgen också för då ska det bli skoteråkning igen, så länge inte minusgraderna är för många!

Termometern visade -25 i morse och kanal 5 har börjat visa de äldsta avsnitten av sjunde himlen igen. Jag hade hoppats på något osett.

Vi tog oss iaf (med bussen) upp till gläntan och jag gjorde en pekbok med bilder på Mios kramdjur i olika situationer. Gick hem och Mio fick användning av sina solglasögon.

Jag har bytt mobilopperatör till halebop också så jag hoppas att det blir billigare så jag inte känner att jag bytt i onödan...

Nu börjar visst fashion house.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0