Bubbel

En sjukt rolig serie började på svt (!) i måndags kväll, insåg att jag inte skrivit om det än. Om en "neger" (obs! citat, ej mitt ordval) som ville bli dansbandssångare men ingen ville ha honom så han startade Lennartz. En "kulturförening" med diverse omaka karaktärer. Sjukt kul som sagt, och två avsnitt kvar att längta till!

Jag funderar fortfarande över om tv-tittande är ett intresse eller brist på andra... Vi äter nästan alltid middag framför cityakuten men igår gick jag och lade mig istället för att titta på desperate housewives...

Jag och Mio har varit och badat idag. Och Sara och Alicia och Carro och William och Cathrin och Jacob. Och många fler. Massor av bebisar. Mio blev less efter att inte ha fått sparka vatten som han ville så då blev det hamburgertallrik istället. Mio fick kex och fruktpuré och han verkade nöjd med det. Nu har han somnat efter fyra vakna timmar, jag har inte riktigt fattat hans nya sovutiner än... men så länge han sover så bra som de senaste nätterna så ska jag inte klaga! Lider med dig istället Stina!

Mitt nyttiga jag ska göra ett nytt försök på måndag, nu är det ju ändå snart helg igen... Min älskling kom hem med blåbärsbullar och choklad igår och det kändes så dumt att säga nej... Jag har så dålig självdisciplin men steg 1 måste ju vara att vara medveten om det. Eller?

Well, well.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack, du är snäll du! :o)

2007-02-28 @ 17:35:30
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0