Lite bilder från veckan som gått...

    

 
Julgruppen Mattias fick från sitt jobb, duplohuset jag byggde så fint och som Mio lika snabbt rev igen...

     

     

  

Gårdagen spenderades hos mina föräldrar och syskon för en "lilla julafton". Idag försöker jag få mina köttbullar att smaka lika gott som mammas. Skinkan har griljerats, tvättmaskinerna är fulla och städningen ska vi också försöka hinna med... Allt för att imorgon "bara" handla (har aldrig sett kvantum så fullt som idag!) och åka till vårt hus, äta gott, må gott och fira vår jul!

God jul mina nära och kära, jag kommer åter den 31:a, om inte förr!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror säkert att du kommer ha en perfekt outfit. jag kan inte det där med accessoarer, tycker att det är jättesvårt. Vet inte vad jag ska ha på mig riktigt, men det fixar sig nog. Skulle däremot ha behövt ett besök hos frissan, men det är nog ingen som kommer akut-frissera mig! GodJul! Kramar på er alla!

2007-12-23 @ 15:46:25
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, jag är toknöjd! Tror tillochmed att Johan tycker det blev bättre än förut. Nästa projekt är att få bort träningscykeln från vardagsrummet, hmm.

2007-12-29 @ 15:35:01
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0