Den sista dagen.

2008 imorgon. Nyårslöftet får väl bli nåt sånt där klyschigt som att "sluta röka och börja motionera". Det ena lättare än det andra... eftersom jag hittills i mitt liv rökt tre bloss.

Året har varit bra, jag och vi har vuxit i oss rollerna av att vara familj och vi har köpt ett underbart hus där vi tänkt oss en lycklig fortsättning. Jag har tagit tag i det där med att läsa vidare och jag har i större grad lärt mig leva med och acceptera även mina fel och brister, därmed älskar jag nog mig själv mer idag än för ett år sedan. 

Förväntningarna inför 2008 är inte överväldigande, väntar mig inget speciellt annat än att få fortsätta leva och trivas med det jag har och den jag är. Resultatet kommer nog att summeras om ytterligare 366 dagar men först ska jag nu värma upp inför kvällens festligheter genom en god pastasallad med vitlöksbröd i gott sällskap!

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade skoj igår! Kändes riktigt bra att vara nykter, har koll på de mesta då jämfört med annars. Och jag tror inte jag hade haft så mycket roligare om jag var full, kanske dansat mer!

2008-01-01 @ 12:47:05
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0