Ännu ett I-landsproblem avklarat.

Hos mina föräldrar finns tre datorer och dagen till ära 15 minusgrader. Alla två (datorer) med Internet är antingen upptagna eller paxade och den tredje kan man ändå inte göra annat än att spela gamla dataspel som inte de nyare klarar av på. Därför har jag tagit hit min egen. Fast så mycket tid (eller lust, förutom nu) har jag ändå inte haft för den, man måste ju hinna dricka kaffe varannan kvart! Och fudge, knäck och pepparkakor har det också blivit skapande av. 

Känslorna av jul ligger liksom i luften, med lukten av knäcken och att legitimt få tassa omkring i raggsockar, fleecekjol (lånad, för att jag inte trivs i bara leggingsen) och stickad tröja. Har hjälpt pappa med julklappsinslagning som gengäld för att han delade rum med Mio och gav mig och ♥ sovmorgon.

En vecka till jul... 

Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt med en hel helg att bli ompysslad. Förstår att du njutit och fått en del julkänsla. Själv har jag ingen vidare julstämning för jag är bara trött och sliten hela tiden. Surt. Men jag hoppas det blir bättre bara fredag eftermiddag infinner sig så man får sovmorgon fem dagar i sträck. :o)

2007-12-16 @ 20:25:42
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0