Ajaj

Idag är en huvudvärksdag. Är det inte det ena så är det det andra...
Har snabbkollat böckerna tills Sundsvall imorgon och jag har gott hopp! Bara jag kan slita mig härifrån och hämta tvätten så ska jag koka mig ännu en kopp chai-te och lägga mig på sängen med den bästa av böckerna för en grundligare titt!

Hade lunchdate med ♥ i form av fyra varmkorvar på kvantum (han tre och jag en, som eg också var hans) men det bästa var ändå stunden innan då han kom ut från läkaren och berättade att han inte hade cancer. Iofs så sa han inte det men med tanke på att knölen under hans arm troligtvis bara var en långvarig form av inflammerade körtlar så tolkade jag det till det bästa!

Inte behöver jag laga middag heller, det är bara att tacka Sandra och Johan och ta emot!

Kommentarer
Postat av: Stina

Det lät som en mysig lunch!

2007-12-17 @ 19:32:16
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0