Vad gjorde folk innan internet fanns?

Jag ska skriva ut en bild att ha som framsida på min nyinförskaffade studentkalender så nu när jag ändå går igenom bilder kommer lite Mio ifrån helgen!

 
 
 


Stackars Mio vars mamma tänkt sig att sommarvärmen skulle hålla i sig fick ta vad som fanns i klädväg och sätta på sin son, men retro Helly Hansen är han inte klädd i för sista gången!
Annars har Mio också varit mycket underhållande med sin nya stå-på-huvudet-grej och roligast av allt är när han gör det samtidigt som han dansar! Hans stående dans är inte dum den heller! Därimellan har han också försökt hjälpa oss att snickra.

 


Hemma i stan igen blev det som vanligt familjedusch och premiär för den övertagna badkappan. Han är så söt, min son, om jag får säga det själv (vilket jag förstås får)! Särskilt nu när han börjar få hår som tussar sig! Älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet inte om jag också räknas som partisk som har följt Mio som .. for ever - men han är verkligen världens sötaste pojke! Vet att min syster Fie kommer nicka instämmande! Mio has got "it". :) Älskade kortet när han står på huvudet och i badrocken!
Sen är det vardag 5 dagar av 7, även i förhållanden, ibland behöver man påminnas om vad man föll för ifrån början! Tycker att du o Mattias är som gjorda för varandra, ibland måste man bara ta ett steg tillbaka och se det själv! :)
Är det lördag vi ska hoppas på finväder? ;)

2007-08-13 @ 14:25:32
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0