Tack Sandra för en jättebra dag

Underbara Mio springer runt och försöker fånga såpbubblor! Mitt härliga barn! Inget annat gör mig så stolt! Honom har jag skapat! Och hans nu 5 tänder. Idag har han, jag och Sandra (om nu knähöjd ränkas) badat i Lillsjön och njutit av sol, mumsmums och skolbulle (varför nu det namnet för vem har väl ätit öppen krämbulle med florsocker och kokos i skolan!?).

   


Jag har förhoppningsvis fått lite färg och Mio förhoppningsvis inte.



image247


Mios premiärdopp igår, även om han helst är den som sitter vid strandkanten och leker i geggan.


image248


Mina hjärtan. Tänk om solen sken varje dag så att jag alltid kunde känna mig så lycklig. Men vore något för alltid så skulle man ju inte uppskatta det lika mycket...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också ha ett strandvaskarbarn! :) Byta? ;) Vi drog raggen till Lillsjön idag efter stan och Alicia likadant igen - stegar bara ut tills hon inte bottnar! Fast hon hackar tänder och är blå vill hon inte gå upp! :)

2007-08-07 @ 20:15:47
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0