Shhhh... jag tror jag börjar fatta!

Men jag viskar bara för tänk om jag har fel.

Tror att jag börjat förstås vad "Socialstyrelsens klassifikation av funktionshinder..." handlar om nu. Det är en massa koder för att bestämma var "problemet" sitter och hur allvarligt det är och som jag verkligen hoppas att jag inte ska lära mig utan bara lära mig att använda mig av. Jag fattar fortfarande inte vad det är jag ska fatta i bokens första halva men jag fattar ju iaf något! Minns inte att skolan var så svår... Hade för avsikt att titta igenom alla böcker innan skolan börjar så jag tror att jag ska knata iväg till bibblan med alla de böcker jag fick igår när killarna kommit hem och vi lunchat blodpudding eller fiskgratäng. Jag ska slåss om blodpuddingen för baconets skull...

Ska ge mig in på 20 nya minuter nu.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också titta i dina böcker!! LÄngtar i är skitskraj till mina egna studier.. haha..

2007-08-26 @ 08:14:35
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0