...och ett nytt liv slår upp sina sköra portar av glas

Kanske sista inlägget som fri och "arbetssökande" innan allvaret tar vid. Måndag morgon 8.45 Campus Sundsvall. Ännu oregistrerad på kursen och det får så bli över helgen om jag inte lyckas senare idag. Jag har ibland så svårt att acceptera mina präktiga och skötsamma sidor som ständigt gnager och aldrig lämnar mig i eget öde men jag vill också festa och ha kul med de andra imorgon kväll! Studieförsäkran, kursregistrering, kassakort... åt helvete med allt!

Glögg och smörade mariekex blev dagens frukost men på måndag orkar jag förhoppningsvis börja leva som ett nyttigare jag. Efter ännu en filmkväll igår med tillhörande tristessdepp så drog Mattias med mig ut på språngmarsch och efter att jag trott att jag dog så vaknade jag precis som vanligt imorse i min egen säng.

10 år sedan Diana dog idag. Trodde alltid att vi bodde kvar i Idre då men det måste ha varit Estonia som jag blandar ihop det med. En sorgens dag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0