Lite av varje från mig.

Lägger in lite bilder igen nu när datorn står där den ska de närmsta åren. Har vid varje flytt sagt att det varit den sista på länge men nu tror jag lite starkare än förut. Tycker om mitt liv som det är just nu, med killarna, huset på landet och lägenheten i stan. Ändå lever jag ständigt i tron på att det är något jag missat och som folk dömmer mig för.

image239
Mio passar fint i grönt som synes. Tack moster Klara!

  Mio ör så söt när han går omkring överallt! Hans nya älsklingsplats är vår säng.

  
image243

    Lite bilder från nya lägenheten. Inget rum är helt klart än utan vi bor in oss lite. Mio saknar en hylla.

image238

Tänk att våra fina killar har blvit så stora! Om mindre än 3 veckor börjar Mio på dagis. Blir lite nostalgisk när jag tänker på alla promanader vi gått och all skit vi snackat. Ni har betytt jättemycket under detta bebisår! och Sara också förstås...

Nu ska jag ta sonen, kycklingsalladen och badkläder och cykla iväg till Lillsjön och vänta på Mattias!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad rörd jag blir - för precis så känner jag också! Ni har betytt jättemycket under detta bebisår! Det känns så synd att det är slut nu, vi flyttar och börjar jobba eller plugga alla tre. Det har varit ett toppenår som jag kommer minnas hela livet! :o)

2007-08-06 @ 21:30:38
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Ja det känns så trist, men vi får bestämma att vi ska synas emellanåt iaf =)

2007-08-07 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0