Längesen någon kommenterade nu...

Inser dystert att det förmodligen beror på att jag inte skriver tillräckligt intressant och det kan jag förstå, har liksom tappat lite av ivern med att blogga.

Dagis går bra, Mio leker i sandlådan och vi sitter stolt och tittar på. Jag håller på att skriva ut bilder på hans nära och kära till ett häfte som han ska kunna titta i om han är ledsen någongång. Han verkar älska dagis och idag har Anna-Karin varit här och gett honom provkollektionskläder från KappAhl som storkillen ska ha på dagis imorgon. Ska leta fram överdragsbyxorna så att han inte sandar ner dem med detsamma.

Ska gå och umgås med mina älskade nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

på Lillfjället får de inte vara ute på hela första veckan för att de ska få va inne i lugn o ro och lära känna alla rum o sånt. Alicia hatar det och står och bankar på dörren o vill ut! :D

2007-08-21 @ 20:30:22
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Arvid går! Tacka Mio för inspirationen!

2007-08-22 @ 19:36:04
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0