Joel

Joel och Mio är ute och spelar landhockey. Mio har handikapp, han får spela i sina vanliga skor istället för inlines. Joel vinner nog ändå.
Joel har gjort kaffe med skummjölk till mig och bjudit mig på en hel liten skål polly. 
Joel har lärt mig hur man skummar mjölk på bästa sätt.
Joel har imponerats av hur bra min bil går nu för tiden.

Bilen ja, den klarade besiktningen felfritt!
Tack älskling för att du fixade handbromsen!
Tack Anna för att det blir Sundsvall och IKEA på fredag! Hade det inte varit för er förmåga att utnyttja sista sekunden i mångt och mycket är det inte säkert att det shoppingfria besöket hade känts befogat!

Joel har en grupp kallad Billy Opel och Bert Kadett på datorn som jag lyssnar på, förstår inte så mycket av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0