Fixat!

Nu har jag fått min legitimation och kollat igenom studentportalen.
Känner mig alltid så liten och vilsen och inte tillräckligt vuxen men som det mesta så löser det sig nog till sist.
Jag har skrivit ut ett schema fram till jul för tillräckligt duktig för att kunna spara det och få fram nygjorda ändringar, se det var jag inte.
Första tentan 5 oktober.
Känner mig som Skrajsan i Trasdockorna.

Nog om detta.
Jag har vunnit en vår/höst jacka på Tradera till Mio, Pop, men nu väntar jag på att säljaren ska höra av sig. Tycker eg inte att den var värd pengarna men det var en aktion som snart var klar och ivrig som jag alltid är så... När det gäller konsumtion föredrar jag oftast kvantitet före kvalitet för jag blir ändå så less och längtansfull efter något annat ganska snart. 
Som tur är så finns ju mamma och kvarlevorna från min egen barndom eftersom jag inte ärvt mitt resonemang därifrån.

Chicken nuggets (tyvärr inte Mc.) med ris och sötsur sås till middag när karlarna vaknat. Mio sov bara 45 min i vagnen på dagis, det tar nog ett tag att vänja honom av med lyxen att oftast få sova i sina älskade sängar.

So long!

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller med om kvantitet vs kvalitet =) Och är oxå funderande på hur vagnsovandet ska gå nu när wille sovit i sin säng hela sommaren)= vanesak vanesak.

2007-08-29 @ 17:39:04
Postat av: Stina

Haha, ja vissling kanske man borde öva på. :oD

2007-08-29 @ 20:50:45
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0