Dötid

Skrivtorka, allt är frid och fröjd med undantag för lite pms. Den sista dagen som mammaledig rullar på. Vaknade strax före halv sju, väckte Mattias vars klocka inte ringt och sedan slappade jag i sängen med Mio min Mio (boken) och min Mio. Nu väntar jag (Mio har somnat om) på Stina och Arvid för en kaffetår och promenad till Jamtli!

Lite bilder som legat på mobilen ett längre tag nu...

   
  
    
 

På väg mellan Böle och stan någon söndagskväll med för lite att göra så fotade jag moln. Lite effektfullt när färgskiftningen på vidrutan råkade komma med. Länge sedan jag fotade något meningsfullt och inte bara för att dokumentera. Mio försöker hålla hand med Alicia under Storsjöyran, Martin Stenmarck (foto på storbildsskärmen för större än så var inte intresset), Mattias och Viktor/jag och Mattias nere på stråket, Ola Salo, Presidenten och slutligen Ms Holm (ser fram emot att bli Mrs Dahlin istället) alias jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0