Dagens status:

Jag är kreativ idag. Det började med att jag gick lös på Sandras sluttande blombräda och har sedan fortsatt med byrålådsknoppsdekoration och snart väntar en pappersmodell av vårt sovrum i Hansan.
Det började nog eg igår så jag hoppas att det håller i sig.

Mio och min lillebror, som för övrigt börjar gymnasiet idag, spelade bandy häromdagen. Älskade barn! 

  


Ovan detta svävar en noja över kilon som inte finns men heller inte borde och en rädsla av att snart inte räcka till. Och som Johan Hemmingsson skrev; sådant man trodde var kroppsdelar men som i duschen löstes upp och försvann. Smuts. Jag och min småförkylda (dagis...) Mio ska ta oss en dusch. Tshhüss!

Kommentarer
Postat av: Linnea å Freja

vart har du läst "Och som Johan Hemmingsson skrev; sådant man trodde var kroppsdelar men som i duschen löstes upp och försvann. Smuts."????
vilken johan by the way??
=)

2007-08-28 @ 16:25:15
URL: http://www.jagmittmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0