4,5årsjubileum

 4,5 år har gått. ♥ Mattias tycker som varje år att halvårsdagar är onödiga medan jag säger som varje gång att "när det är 43,5 år så känns det kanske inte så stort men 1,5, 2,5, 3,5 och nu 4,5 - det är ju helfestligt!" Älskar att du fortfarande gör mig så lycklig! Älskar din humor och att jag kände så rätt när jag valde dig som pappa till mitt barn! Att jag kan gömma mig i din famn och känna hur gott du nästan alltid luktar när världen blir för stor är ju heller inte fel.

Mio har fått en ny fix idé (idag som för övrigt känns mycket bättre än igår eftersom solen skiner och Mio tog sovmorgon till efter 8) att vad jag gör spelar ingen roll utan han kan gå runt och leka och vara nöjd - tills jag sätter mig vid datorn. Då börjar han gallskrika och det spelar ingen roll om han får sitta i knät heller. Nu har jag dock mutat honom med gröt så nu har han ännu inte märkt nåt!

Snart väntar Willys för imorrn ska vi grilla vid vårt kära hus! Vi hade ställt in oss på att grilla oavsett Sara skulle komma eller ej och nu när de sagt att de ska komma nästa helg så får vi grilla då också! Kanon!
Tror kanske att det blir promenad till Lillsjön senare idag också. Tog en rask promenad till Torvalla HC igår och Mios 1-årskoll gick jättebra! Som de tidigare gångerna reagerade han inte på sprutan (mer än med ett litet skrik) så han var nästan oförskämt glad igår kväll när hela familjen var ute i lekparken. Lite orättvist att inte Mattias fick smaka på den rastlösa, otåliga och gnälliga Mio som huserat här tidigare på dagen, men han får väl sin del när han är pappaledig kan jag tänka. Det är ingenting jag önskar men ibland är han lite väl oförstående till hur mitt icke så fysiska jobb kan kännas så hårt. Förresten så är det ju sådana dåliga egenskaper som Mio ärvt från mig även om han idag inte visat prov på dem - än...

Lärde just Mio att öppna en gammal deodorant (axe). Vet inte om det var så bra för den innehåller väl alkohol!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis grattis, snart firar vi 3,5 som egentligen skulle vara 5 år om min karl hade bestämt sig nångång, tänk om han inte hade det vad hade jag då gjort)=

2007-08-10 @ 12:40:38
Postat av: Stina

Grattis på 4½-årsdagen!!!
Ditt blogginlägg har gjort att jag känner att jag vill göra nåt bra av den här dagen. Jag vet dock inte vad, så vi får se vad det blir. Vi borde fortsätta olja altanen så det är ett alternativ bland många. Och eftersom det fortfarande är en enda stor röra här så finns det många "borden"... Nu har jag tänkt högt igen. :oD
Vi får se när vi åker mot Ikea, men jag ska börja göra en lista när jag surfat klart på vad vi kan tänkas behöva.
Jag har förresten lyckats lägga in en bild nu. (Jihooo!) :oP

2007-08-10 @ 15:10:51
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Stina

Den där kommentaren skrev jag redan imorse, men inte förrän nu ville den gå iväg. Sjukt egentligen! Jaja, nu dök den ju upp iaf och det är huvudsaken. :o)

2007-08-10 @ 15:12:22
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Stina

Och förresten, hoppas du får till en bild på Mios hårtofs! :o)

2007-08-10 @ 15:15:06
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0