Till alla er som alltid vill skratta bort...

...mina kommentarer om att Mio håller på att få hår: image105
min suddiga lilla farbror grym!


Jag har fått min tandblekningssats nu! Skönt att bloggar går ut på att skriva och inte att prata...
Första skenan smälte när jag skulle värma för avtrycket och de andra blev inte riktigt bra så det återstår om jag måste försöka göra om dem eller om detta ger resultat!

Är avskriven tills vidare från af nu iaf. Ett problem mindre! Stina tyckte det lät läskigt att bara komma att ha 18 dagar föräldrapenning (+75 lägstanivå) kvar när året är slut men 18 dagar är ju ändå över 3 veckors semester!

Har glömt att lägga in bilden sedan Mio var på Mio så här kommer den! image104

Skönt att det är helg igen! Ikväll ska här handlas gott och ev en cykelstol till Mio. Cykelhjälmen fick han förut idag!
Imorgon är det byggvaruhusdag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Naaaw vad söt ;)

2007-04-20 @ 15:32:53
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Sara

Du skulle ha tjuvat med dig vagnen hem! ;)

Ikväll är det JF hemma hos mig, Janne-Fritt. Det vankas fika och film .. om du har mer tid nu! :)

2007-04-20 @ 17:06:27
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Vad gulligt med kort på håret!!!

2007-04-20 @ 19:57:07
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Men du har ju varit hemma då i ett år, så mycket dagar kan man ju faktiskt inte spara.

2007-04-22 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0