Tack Stina

För de streckkoder som tillsammans med de jag samlat de senaste månaderna nu ska ge mig 3 nummer av mama! Jag lovar att du ska få låna och läsa!

Tack också för att jag fick testa din våg och se att min kropp bara till 20% är fett! Och  tack Sara för den supergoda dumlemuffinsen som förmodligen fick %en att stiga... Men jag vill inte ägna mitt liv åt viktnojor så det bjuder jag på!

Glömde ju att vi invigt Mios cykelstol och cykelhjälm igår också!  Tänk att storlek  xs nästan kan vara för stort...





Kommentarer
Postat av: Stina

Det var så lite så! :o)
Jag ska leta reda på det där papperet också och meddela dig resultatet.. :o)
Fin bild från cykelturen, han ser väldigt nöjd ut!

2007-04-23 @ 18:05:37
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Vill också väga mig.. ;) vi borde komma på hur vågen på gläntan funkar!

2007-04-23 @ 19:19:06
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0