Snygg naken

Ett urval av vad gårdagen innehöll:

* "Sovmorgon" till 7.50.
* Husdrömmar, och Sandra tvingades se dem nästan allihop!
* Alldeles för många jeans som inte längre sitter som de bör, eller som sitter som jeans gjorde för många år sedan.
* Jättegod sallad - och vitlöksbröd!
* Bråk med karln om varför han också blir sur och tyst bara för att jag är det. Haha!
* En tur (då jag faktiskt körde nästan 100 meter - utan motorstopp) i Mattias "pärla".
* Bad med Mio som fick testa sitt nya schampo med jordgubbsdoft, till allt hans hår...
* En tur till Clas Ohlson för att kolla priser på elektronik.
* Alldeles för få soltimmar (måste snart sola igen!)
* Lunch beståendes av kaffe och lördagens rester av godis.
* Veckans avsnitt av 7e himlen och Snygg naken.
* En mysig och ganska tidig kväll.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag skrattar ihjäl mig.. bråkade också med Janne i lördags om precis samma sak! Varför ska han bli sur bara för att jag är arg? Han kan väl vara glad ändå? ;)

2007-04-23 @ 10:31:09
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0