När Berga blev för trångt

Mattias har varit i Uppsala på kurs igen och jag tror att vetskapen av att sova ensam med Mio gjorde att jag sov extra dåligt, i kombination med att han vaknade flera gånger och när han väl somnat så hittade Lovis något spännande att leka (läs: väsnas) med. Mio har sovit halvtaskigt hela dagen så det kanske kan vara en tredje tand på g, fast ingenting känns än.

Jag vågade bjuda Anna på fiskgratäng trots att jag mådde så illa under eftermiddagen att jag bara kryddade på måfå. Ingen krydda luktade liksom aptitligt... Men det smakade bra och illamåendet gick över!

Husliga jag bjöd syster/moster/veganen Klara på bulgur, gul lök och broccoli till lunch. Själv blandade jag i bacon också... Syster Klara som flyttar till Norge och ett ödsligt men lyxigt hotell i Norge nästa vecka för att pröva lyckan.


Vi ses runt 10 imorrn då Stina! C skulle visst träffa någon annan...


"Och jag beundrar dem som alltid hittar hem och som aldrig går för långt, och jag kan avundas dem som inte tycker att lilla Berga känns för trångt.
"                                      LW


Kommentarer
Postat av: Carro

Närå så lätt kommer ni inte undan, jag kommer jag med=)

2007-04-24 @ 22:57:04
Postat av: Stina

TJOHO - vad roligt!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Och vilket gott firande, jag blev genast avis! :oP

2007-04-25 @ 19:03:47
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Baptisten

Jag citerade dig när du citerade lw, fast det har du kanske redan sett?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0