Ljuva påsklov

Mamma och barnen (syskonen) är lediga så jag och Mio kan/ska åka dit och hälsa på! Bara han somnar så att han kan vakna igen...

Jag har blivit fast i Greys anatomy och ser numera både reprisavsnitten lagom vid middagsdax och de nya avsnitten, tex igår. Stör mig på att ingen säger saker rätt ut på en gång, det är ju folk de känner som de ska prata med! Fast hade de gjort så hade väl alal blivit lyckliga lite fortare och serien slutat lite tidigare så jag är nog rätt nöjd ändå.

Det är lite tomt och ensamt här hemma. Tror inte att jag skrivit att vi glömde Lovis hos svärisarna i söndags! Tänkte på henne precis hela dagen utom när vi skulle åka. Mattias kom på det efter någon mil men vi orkade inte vända. Stackars katt! Den enda lilla ursäkt jag kan hitta på är att det var åratal sedan hon var med oss dit senast och att det därför inte kändes naturligt att tänka att hon var med... Usel ursäkt! Men redan imorgon kanske vi får återse henne igen! OM svärisarna har städat, annars tänker jag inte åka dit en minut tidigare än vad jag måste = sova hemma minst till på lördag...

Kommentarer
Postat av: Stina

Tänkte kolla reprisen av Roomservice till helgen. Lite coolt förresten att Martin Stenmarck har barn som är född samma år som våra barn. Haha, det är lite som roar ibland! :oD

2007-04-12 @ 12:25:54
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0