Långfredag

Har lämnat lilla m hos mamma och pappa nu. Han var helt underbar i över två timmar och skrattade och lekte och var inte alls sådär mammig som han oftast är! Jag kunde gå fram och tillbaka som jag ville, till och med gå på toaletten i fred! Kanske håller ångesten äntligen på att gå över...

Mattias har äntligen hittat godispåsen som jag ställt undan på en stol under bordet. Han har letat från och till hela tiden då jag var borta.  Vi köpte över ett kilo igår och nu är det bara botten kvar... fast jag har hjälpt till en del jag också!

Ikväll ska vi till Anna och Kristoffer på kombinerad inflyttnings- (bara 1,5 år försent) /renoverings- och födelsedagsfest. Grattis Anna-Karin!


Dagens middag som snart är klar: bulgurröra med bacon och (frysta) franska örter!

Kommentarer
Postat av: Sara

mera mera.. :)

2007-04-09 @ 21:00:01
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Grattis Mio 9 månader! :o)
Jaaa - kort på Hansan!!!

2007-04-10 @ 08:17:25
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0