Jag minns varför jag älskade Ally Mc Beal

Jag minns varför jag varje måndag under högstadieåren satt som klistrad på en hård pinnstol i föräldrarnas kök och drack te. Barry White och the Biscuit, det finns inga ord. I samma veva började tv4 med reklampauser i entimmesprogrammen och klyschan om att det var bättre förr fick ännu en gång ut sin rätt. Idag lyckades jag ett avsnitt igen. Gammal kärlek rostar aldrig.

Idag startar tv med digitala sändningar här i vår lilla stad. Mor och far sitter där med svt1 och väntar på en ny antenn till boxern...

Gympadag idag igen då. Inte heller min tredje outfit fick mig att trivas. Den var dessutom värre än vanligt (gympan alltså) så jag fasar för morgondagen... Anar dessutom att det blir en tidig kväll ikväll!

Unga föräldrar resulterade helt oväntat i ett besök på det dagis som Mio förmodligen hamnar på. Fick ett sting av dåligt samvete då allt verkade snudd på juvligt!

Om någon vill veta mer om min pappa; läs http://andidontwanttolivethislife.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0