Jag är inte gravid


En kombination av att man alltid lessnar på sitt hem när man vet att man ska flytta och att Mio sprider allt omkring sig som aldrig förr gör att vårt radhus inte längre känns sådär trivsamt och mysigt som det har gjort.

Alicias kalas var ett stort plus! God tårta, jättegoda bullar, många härliga ungar... Tyvärr kände jag av en lätt huvudvärk innan vi gick hemifrån så jag orkade inte riktigt vara så social som jag hade önskat. Åkte på apoteket och köpte migräntabletter och sedan fick jag ett infall av att Mio möbler kanske var stället för mig en stund som denna - och det var det - för där fanns kaffe! Beroendet har tydligen satt sådana klor i mig att en daglig kopp kaffe numera är ett måste för nu känns allting mycket bättre! Att Mattias jobbar kväll känns också ok för efter Mios separationsångest har nu världens härligaste och underbaraste kille dykt upp på ett helt nytt sätt! Han kryper omkring och pratar och leker men av hela hans rum verkar just dörren ut därifrån vara det intressantaste... Ska köpa trappgrindar på lördag så tills dess har symaskinen fått en ny plats och funktion - som kloss utanför dörrspringan.

Om orken håller i sig så ska de första gardinerna till hansan tillverkas ikväll - av det tyg jag fick av svärmor för evigheter sedan men som nu äntligen kommer att passa in!

Ja, just det, angående rubriken. Var lite orolig ett tag men efter ett test kan jag inte längre skylla tröttheten på graviditet. Så snart renoveringen och flytten är överstökad välkomnas även oplanerade bebisar men idag andas jag ut av lättnad!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du skulle ha sagt något vännen så hade jag gjort kaffe åt dig!! Fullkomligt älskar väskan som Alicia fick, vart hittade du den??

Jag visste inte att ni funderar på syskon, gud så underbart.. :D

2007-04-17 @ 20:39:25
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Haha tur du inte hade nån bulle i ugnen då=)

2007-04-17 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0