Hipp hipp hurra, för Alicia idag!

Mindre än två timmar kvar till kalaset och tidningsgrattiset sitter på kylen!

Både idag och igår har jag fått väcka Mio efter åtta för att han ska hinna sova fm innan lunch, han som vaknat redan vid 7 i månader nu. Iofs hörde jag att han var vaken en bra stund efter att Mattias gett honom vällingen vid 6 men jag tog en öronpropp och somnade om. Tydligen gjorde han också det...

Jag har skrivit ett kontrakt med mig själv om mera motion, frukt varje dag och bara en godisdag varje vecka. Det har börjat bra för jag har redan gått till willys, handlat lite, ätit en banan och sedan tagit bussen hem. Hittade tyvärr ingen 028... måste ligga i för dit vi ska bo och vägen slutar kommer inte bilar i onödan precis!

Det var förresten inte bara jag som var trött efter gympan igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0