Grattis Mattias

Vars veteran-Saab som stått sedan -69 (eller möjligtvis -79)  idag klarade besiktningen felfritt! Så nu är "familjebilen" alltid tillgänglig för mig igen. Fast just nu är jag liksom inte körbar, värktabletterna för rygginflammationen gör mig jättedåsig! 

Så jag har gått med Mio till Odenskog, lunchat med Mattias på Kalles och sedan gått vidare till fresks och lillänge. Handlade bla ingridienser till tacogratängen som A-K bjöd på, fast den jag ska laga blir inte vegetarisk -  inte denna gång iaf...

På bussen hem träffade jag Sara och Mio Alicia... image93

image94

Lägg märke till att de håller varandra i handen!

Måste laga mat nu så vi kan komma iväg till Böle så fort som möjligt sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0