Ängedag

Min bror (han som ej vill vara med på bild, mellan mina systrar) 

 image90

har vunnit en Tommy-Salo-gubbe på tradera. Han har också en mobil utan autofokus så här kommer några bilder till dig Joel...   


Ängedag som sagt. Nästan alla var väl osams med alla där ett tag, men i övrigt helt ok. Mio har lärt sig att sätta sig själv från liggande, allt har gått så fort nu sedan han började röra på sig!

Jag har sjukt ont i ländryggen sedan igår (ironiskt nog sedan vi var och provade sängar som ju borde vara bättre än den vi har...) och värktabletterna gör mig jättedåsig. Vill bara somna tätt intill i Mattias famn nu men han är ute och jag ska försöka se lyxfällan... 

Mio var jättesnabb och kröp upp på bordet och roffade åt sig en syltkaka idag! Mums!image92

Kommentarer
Postat av: Stina

Wow!! Ursäkta, men jävlar vad coolt att ni får kakelugn också! Och en sån snygg sådan! Ni kommer få ett sånt döläckert hem så det liknar ingenting! Ghaaaaa!!!!

2007-04-12 @ 22:59:37
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0