Mitt liv

att gå till bussen med barnvagn i decimeterdjup snö var en pärs som jag svor regält över, men i övrigt har jag haft en bra dag!

jag gnällde så mycket över mattias körstil i halkan så till sist fick jag köra själv - och jag sladdade inte det minsta! tantvarning men vi tog oss säkert hem! en titt på en trea vid kvantum hann vi med först också men vi ligger femma så det är nog ingen idé att hoppas ens. dessutom låg den högst upp utan hiss eller barnvagnsförråd.

har scrappat några fler sidor också och jag fick stort beröm av mattias! mio sa "mema" en gång idag också men jag har en känsla av att det inte var meningen...

ska gå och umgås med min stora älskling nu, det är ju trots allt fredagskväll!

till carro: tro inte att det var fel på sällskapet i lördags, men det där med tjejhångel har jag lagt av med innan jag knappt hann börja. föredrar min älskling och krogen ger mig sån längtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0