Min underbara unge!

Han ligger här och pratar för fullt! han har lärt sig en massa nya ljud och han låter nästan arg när man inte förstår honom... jag har lyckats spela in en liten film med honom också! tyvärr så försvann en massa filmsnuttar när vi formaterade datorn sist och de ska inte hända igen.

vi gick till affärn nu ikväll och glömde varorna! helsnurrigt! iofs bara 4 st men vi hann flera 100 meter innan vi upptäckte det. ingen av oss hade tänkt på att packa ihop dem! usch så glömst man blivit av att få barn! lyckligtvis låg de kvar så jag fick min nyckelhålsmärkta smörgåsröra skagen som jag ska göra toastar av senare. synd att det där med nyckelhål är relaterat till varuslaget och inte till något standardmått.

ska iaf leka med min son och hans gula skallra nu. den är av hårdplast så jag vågar inte låta honom ha den själv för han slår vilt omkring och på sig.

läste att min syster somnat på nattbussen efter en blöt kväll och hamnat i slummen igen. londons slumkvarter... vet inte vad jag ska säga.

Kommentarer
Postat av: Pavarotti

din syster har ingen hjarna = kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0