Min söndag

Krogen igår. inte speciellt kul faktiskt.Mitt nya jag inte alls som jag mindes det men det var ju trots allt över ett år sedan sist.  försökte dricka mig till en roligare tillvaro men jag blev inte ens fullare. dansade lite men jag saknade bara mattias. älskar att dansa med honom på fyllan! men han måste snusa! om två veckor ska vi ut tillsammans! och då hoppas jag att jag inte kommer hem redan vid 01.30!

vaknade vid 9 av mio förstås, men han sov ändå längre än han gjort de senaste nätterna. förstås! det var ju mattias natt. mio hade tydligen bara vaknat en gång under hela natten... jag var iaf inte speciellt bakis när jag vaknade så vi for till mamma och pappa ganska fort. lovis hål i magen har nästan läkt helt och jag fick deras gamla köksbord! jättebra för nu har jag någonstans att pyssla, pussla, bygga modellbilen jag fick av mattias i julas, sy, äta med tv:n i synhåll...

ska gå och leta rätt på mattias nu, han har bergis somnat trots att vi bestämt att vi skulle mysa lite! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad,tråkigt,att,du,hade,så,tråkigt,förra,lördagen,hoppas,det,blir,bättre,nästa,gång,då.

2006-10-27 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0