Lovely!

tycker det känns svårt att kombinera mina forna vänner och min lill-mio men det gick jättebra med anna-karin idag! hon hade ny mobil också, kände mig jätteoteknisk, så där som mina fördomar om mammor säger mig att de är. upptäckte flera nya finesser med w800i:n som jag brukar och jag är helsäker på att mobilen jag ska önska mig i julklapp av mattias ska bli en sonyericsson. vet inte om jag vill ha en "vanlig" eller vikbar men den måste ha walkman. ska flukta någon månad till...

har tvättstugan ikväll! tvättberget är större än på länge så jag har verkligen ingen lust! klart vi hjälps åt men vi kunde ju gjort något annat istället...

ska prova festtoppen igen och se om det ser bätre ut än för två veckor sedan, vikten står där den står...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0