Löning!

inte för mig förstås men vad gör väl det...

1075kr eller nåt liknande på coop, men då har vi allt utom färskvaror för de närmsta tre veckorna. ska börja om på matsedeln efter nästa vecka för vi är för dumma för att hitta på en ny! jag älskar att handla upp mig på mat, bensin, blöjor, barnmat... så vet man vad som återstår för nöjes skull! iofs var det ju inte mina pengar som handlades upp idag för det ska jag göra imorgon... hoppas få med mig någon mer som vill gå ner på stan och det verkar inte helt omöjligt. annars har jag ju alltid mp3:n...

besöket på rusta resulterade inte i någon kupévärmare som mattias hoppats på men väl i ett nytt duschdraperi (det gamla har haft mögelprickar i över ett år) och en ny badrumsmatta med den välkända ängeln på moln (vet inte vad den kallas...). mattias köpte en stor uppblåsbar fåtölj också så nu tycks han ha svimmat av utmattning. mio är dessutom less på hoppgungan så jag måste rädda dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0