Kom änglar

Måste vara den vackraste låttext som gjorts, åtminstone första versen. tack Lars Winnerbäck! För alla de skivor du gjort och som jag nästan lyssnade sönder under min graviditet för att bebisen också skulle älska dig! vet inte hur det har gått, efter 3,5 månader är det väl för tidigt att avgöra.

Jag har en son ja, Mio (efter Mio min Mio of course) och en sambo, Mattias. Är egentligen väldigt lycklig med dem och vårt liv men det är ju så lätt att hänga upp sig på småsaker! har iaf blivit bättre på att både prata och skriva om både de bra och dåliga stunderna istället för att illosionera någon tomte-bo-lycka som inte alls är 100%ig. Vi bor trångt, ekonomin kunde varit bättre, jag kunde varit smalare och så vidare men vi har iaf varandra och ett friskt barn tillsammans! resten planerar vi att lösa på sikt.

Pysslar julkort för fullt och ska sedan börja med en scrapbook till Mio. Längtar till jul men vill helst inte ha någon snö förrän den 23:e.

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0