Klockan 12.30

Rätt gissat - ännu ingen post! postbilen har väl kört fast i någon driva någonstans precis som pappa gör ibland när han kör, fast hans postturer går ju förtås i offerdals lappmarker de gångerna...

Mio greppar saker ganska bra nu och han nypps hårt! har kommit på att vi ska gå till barnens hus när han ätit nästa gång och köpa en mjuk skallra. han har en hård men jag är rädd att han kommer att slå sig på den...

Tillägg till inköpslistan också: tyg till fondväggen. men först måste jag veta hur stor spånplatta mattias köper så jag vet hur mycket tyg som behövs. ska sedan ställa "väggen" bakom tv:n så att den stora tavlan över new york kan återf sin plats vid sofforna. svårt att veta vad det ska vara för tyg bara eftersom de nya gardinerna är mönstrade. i värsta fall får jag väl hänga gardinerna i köket istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0