Har stigit upp kl 07.00.

Mio brukar äta vid 06.30 men idag tog vi liten "sovmorgon". Brukar iofs gå till sängs igen efter matningen men idag kunde jag inte slita mig från datorn. illa! jag spenderar redan alldeles för mycket tid framför datorn och nu har jag skaffat min den här bloggen också! får se hur ofta jag orkar/har tid att skriva men jag älskar ju att skriva!

Nu snöar det ute igen så det får väl bli en promenad med mio i bärselen idag. måste iaf komma ut lite så jag tappar ytterigare några hekton innan nästa fredag. toppensom jag köpte i lördags ska ju tvättas nu...

Lade in lite bilder från gårdagens ängebesök också. och från vardagsrummet som vi uppgraderade med att dela på den tidigare hörnsoffan, ny tv-möbel och nya gardiner förra veckan! och nu senast med pysselbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0