Chokladkaka

Stackars malin har rivit sig. tycker åtminstone lite synd om dig!

mio ska fotas av fotograf om en timme och tio minuter. lyckligtvis lever han kvar i sommartiden så han sover förmiddag nu och är förhoppningsvis pigg och glad sedan. imorgon ska vi ändra på den rutinen för jag går och lägger mig alldeles för sent för att orka kliva upp kl åtta varje dag.

anna-karin kommer idag också. long time no seen. har bakat chokladkaka som vi kan mumsa på. kunde inte hålla mig utan jag bjöd på den även igår kväll när sandra var här. gott!

börjar bli färdig med scrapbooken, har bara foton för två sidor till. har idéer om fler sidor men jag måste framkalla och ta fler bilder först. ska lägga in lite fler här också!

ser fram emot fredag, men inte att gå till gläntan idag - det snöar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0