World trade center

Såg world trade center igår så nu känner jag mig skrämmande liten och maktlös här på jorden.

maten på eastern var underbart god men som alltid så äter man för mycket och vill helst få ur sig allt på en gång igen sen... jag skämtar inte när jag säger att jag såg ut att vara i femte månaden på vägen hem. kunde iofs dra in magen en bit men det var liksom för jobbigt. bytte om till mysbyxor och slappade i soffan resten av kvällen.

ska försöka hinna sy in ett par jeans som jag haft insydda förr men som jag sprättade upp under grav nu innan vi ska ner på stan och fars-dags-fika på domus. sedan blir det smarrig middag (om jag lyckas) med fläskfilé i smördeg (tack sara för tipset!), färska champinjoner och pommes strips. tror att jag ska göra någon toast med räkor till förrätt pckså, men imorgon är allt som vanligt igen och vi ska äta pölsa... gott det också men kanske inte lika exklusivt...

ska lägag ut en bild på mio sedan när han har sin fina hjärta-pappa-tröja på sig! hoppas på att kunna ta fler bilder där inte hela tröjan är så blöt av dreggel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0