Vissa nätter slår rekord

lillasyster julia är nyopererad. allt verkar ha gått bra men jag glömde fråga mamma hur det gick att flyga för första gången...

Mio somnade som vanligt igår kväll nångåg mellan 8 och 9. sedan hörde jag inte ett ord från honom förrän kvart i 6! då fick han nappen för att jag var för trött för att orka gå upp. sedan sov han ända till nästan 8 och då var det jag som vaknade först! tyvärr ingen drömnatt för det för jag gick och lade mig alldeles för sent, pratade alldeles för länge och vaknade alldeles för många gånger, men jag känner mig utsövd trots det! hoppas det håller i sig, om inte annat så kommer ett av stadens caféer att få celebert besök fram emot eftermiddagen och kaffe/te brukar ju råda bot på den värsta tröttheten...

måste på stan och handla fler scrapbookpapper om jag ska kunna offra korten i mitt album i väntan på de som fortfarande bara ligger på datorn för att göra fler sidor åt mio. måste fortsätta leta stållinjal också, och fråga ut nån kunnig om mobilen jag tänkt önska mig. ska leta nya barnvakter också, och köpa fler värmeljus... borde också fara på bla fresks och kolla efter tapet till fondväggen, men tyvärr har vi ju en icke körbar bil och då tar ju sådana ärenden så mycket längre tid... borde handla upp skafferiet lite också men det får vänta till helgen så vi kan vara två.

mio har lärt sig att smacka på sina händer, första gången såg vi det inte men det lät som om han höll på att kvävas. nu blandar han dock smacket med sitt "kom-och-hämta-mig-gnäll" så jag får väl göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0