Snart kommer änglarna att landa!

Det blev ingen tur till änge idag, bilen har skjutit nån kopplingsslang och när den väl var lagad så lyckades vi aldrig lufta den... ett sånt där fel som inte går att förutse och därmed inte kan vara något som förra ägaren kände till men ändå trist att det ska bli krångel på en gång. Men det ska vi fixa ikväll! så imorgon mamma, kommer jag och dricker kaffe!

Har istället letat fram den egenkomponerade julskivan från i fjol. första låten om "famij vanilj (som) vill fira julen snäll och söt, men en bittermandel göms i deras gröt" och sedan Elvis, Just D, Adolphson och Falk, Lundell m fl. Alla de som hör min jul till!

"Fru hjärter dam står stel och sjunken ner i dyn, och hon väntar på ett stjärnfall i skyn, inte för att hon vill önska sig någonting, nej hon önskar ingenting, men hon vill se att det som glittrar mest ska falla". 

                                                                             (underbara Lasse, inte ens vid jul behöver man byta ut honom)

Glöggpremiären hade vi i förrgår och igårkväll smakade jag och Mattias på jul-te´t jag köpte på tehuset när jag var där igår med några av de andra underbara mammorna i min närhet! (Stina och Carro) så nu är julen absolut igång...

...men mitt i julstöket så fick vi igår besked om att vi kanske ska få flytta dit vi vill iaf! trodde det var kört men kanske inte. underbart läge och lagom stort. vet inte riktigt hur man inreder ett gul-och-vit-randigt badrum men utmaningar är väl aldrig fel... hoppas i så fall på att få flytta innan jul för det blir ju mer plats där för släkten...

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har också en egenkomponerad julskiva...hm...kanske ska plocka fram den för nu blev jag väldigt jullängtig! Det skulle sitta fint med lite julkortspyssel, julmust och jullåtar! Ännu en gång inspirerad! :oD

2006-11-16 @ 11:43:57
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Hoppas ni får den nu då, jag håller tummarna=)

2006-11-16 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0