sista raderna från nu

dax att gå vidare till nästa epok. gräftågrändsepoken. imorgon förvinner internet härifrån och förhoppningsvis har vi det därnere när än vi tar oss tid att koppla ihop datorn igen. enligt mig är det lågpriotitet så låt det dröja!
har packat ytterligare två kökskartonger nu, tänk att vi har så mycket grejer! ska leva på att äta pasta (och köttbullar/pastasås) med varsin gaffel på porslinet som ändå ska slängas eller bortskänkas idag och imorgon. vardagslyx... minns när anna dejtade sin nuvarande sambo och han endast hade en uppsättning porlin för en person - och ett bestick av varje slag. ändå bjöd han henne, mig och mattias på middag. minns inte vem som åt ur en plastburk och vem som fick teskeden men det var tider det!

har bilen idag för jag och mio har varit på folkets park och tittat på billiga kläder som inte alls var så billiga, eller ens fina, men mio köpte iaf ett par roliga långkallingar som en julklapp till sin far. och jag påsklämmor... sedan kunde jag förstås inte låta bli att åka förbi radhuset och de har satt våra namn på postlådan nu! fixade till fasadflaggan som snurrat sig också, som jag tänkt göra varje gång. skulle gissa på att den åker ner ganska fort ändå för en urskinen flagga är inte riktigt vad jag har för avsikt att välkomna mina gäster med. får väl börja hålla reda på officiella flaggdagar istället, det måste ju vara värt en vuxenpoäng! eller införskaffa en republiksflagga kanske...  hus och hem gav mig iaf tips på islyktor som jag ska försöka mig på till jul. mattias kunde en annan variant också.

till syster/moster klara: mio har blivit en riktig baddare på att kramas så det finns nog ingen risk att du slipper undan! 3 veckor kvar som sagt...

återkommer...

Kommentarer
Postat av: Stina

Neeej vad tråkigt att inte få läsa några fler inlägg i din blogg på länge! Se till att omprioritera! ;o)

2006-11-30 @ 16:19:25
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Anonym

Raknar dagar, raknar ar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0