Packningsdags

Lånade lite kartonger hos mamma igår så snart ska jag sätta igång med packningen. ska bara smälta in att mattias och mio åkt till hans föräldrar. det känns lite tomt och ovant. ska sova ensam för första gången sedan jag vet inte när. de kommer tillbaks imorgon kväll, inte alltför sent hoppas jag! fimorrn ska jag passa på att gå och simma och sånt som är svårt att få gjort när mio alltid är med.

Försökte oss på pirates of the carabean - dead mans chest igår. mattias lyckades riktigt bra... själv vet jag inte riktigt om det var filmen som var dryg och inte speciellt bra eller om det bara var för att jag hade bara flytten i tankarna! ritade iaf olika förslag på möblering av sovrummen och lämnade johnny depp helt i sitt eget öde. sovrummen är ganska avlånga och det finns liksom ingen given plats för dubbelsängen så jag vet fortfarande inte riktigt hur vi ska ha det. men huvudsaken är ju satt vi får ordning nere.

insåg idag att vår nya bil har chokladbrun klädsel, så vackert! dammsög den och förstår inte varför jag inte sett det tidigare! vi tillbringade förmiddagen på nylunds med tvättning och sånt av bilen. jag målade fälgarna! mattias har också fixat sånt där jag aldrig skulle ha nån koll på om jag inte hade honom, att man måste byta olja och filter och utföra motortvätt ibland bla. tur att vi har olika intressen så att allt blir gjort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0