onsdagskväll

ville blogga men jag fick (kunde) inte logga in... och sedan formateringen har vi inte ens word. bara word pad... emn men...

ska se blodsband (wallander) bara mattias kommer in.


jag funderar över skillnaden mellan en sonyericsson walkman och en med "bara" mp3. frågade min bror men jag fattade inte riktigt, eller om han inte fattade. jag fick inget bra svar iaf. och klara visste inte heller.


mio har som sagt upptäckt sina fötter så när han låg i sängen och vi (men inte han) hade tänkt att han skulle sova och vi sedan kom in hade han dragit av sig 1,5 strumpor och dragit upp ena byxbenet på låret! på gläntan idag var han världens ängel också som lät mig trycka två bodys i lugn och ro medan han satt i en matstol bredvid och var nöjd! hoppas det går lika bra nästa vecka för då ska (vi) jag göra en fars-dags-tröja till mattias så om någon som känner honom läser detta - håll tyst!


nu har mattias kommit in igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0