nutid

har vuxit med mig själv den sista tiden. det känns jättebra!

känner mig nästan alltid snygg numera och jag trivs med vår lägenhet och hur den är inredd. jag tycker inte längre att det är deprimerande att inte ha något att göra för nu ser jag till att hitta på något istället. jag och mattias har det bra och vi har ett underbart barn! ekonomin är ok och vintern känns inte längre hopplös.
men framförallt så blir jag inte längre avundsjuk och deprimerad för att alla andra verkar ha det bättre!  jag vet att det inte är så, så det finns liksom ingenting att sakna!

om mindre än en timme kommer mattias hem från jobbet och fram tills dess ska jag titta på 7e himlen och ge mio mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0